Pollenstorm och körkort



London nästa?

Kanske inte ska ge mig på vänstertrafiken riktigt än, men höger ska ju tydligen vara helt lagligt för mig att vistas i med ett fyrhjuligt motordrivet fordon numera... Jösses Amalia!

Farfar bilmekaniker som nu väntat tålmodigt i två års tid på denna dag anländer lämpligt nog redan om några timmar - kunde jag timat detta bättre om jag försökt ens?! Jag tror inte det. Tydligen klarar man faktiskt mer än man tror, trots att man missar att göra oskyddade vänstersvängar och slarvar lite med döda vinkeln vid svängar runt gathörn, det går ändå. Så att plugga till hösten ska väl lösa sig det också. Hoppas jag.




I övrigt har det varit pollenstorm här idag, en Lill-Gudrun kanske man kan kalla det.

Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0