Födelsedag&Livet efter


Födelsedagen spenderades utan anmärkningsvärda omständigheter i Jönköping, som det ska vara. Ett år äldre blev man i år också - helt utan motprestation, är det inte fantastiskt så säg.

Denna första vecka tillbaka i verkligheten i Lund har spenderats med exkursion i Skånes natur, och det fanns faktiskt ett och annat träd att vila ögonen på hur svårt det än må vara att tro, och med konstant avsaknad av akademiska studier.
Vädret har varit helt fantastiskt - så igår erhöll jag en vidbränna som hette duga. Att man aldrig lär sig...
Idag har även håret kortats, i synnerhet i ansiktet. Heidi har fått lugg. För att illustrera vilket stort steg detta är delger jag en bild av Heidis senaste lugg.

Hett till Beach09!

Inte direkt anskrämlig, men kanske inte riktigt vad jag var ute efter idag. Tur att Lejla has some serious skills with the scissors then! Resultat:


Ikväll väntar inflyttningsfest, så nu pyser jag! Fler uppdateringar kan komma att trilla in inom kort - eller också inte, stay tuned.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mamma

Fint,tycker jag,om jag räknas,-med tanke på att det var jag som fixade den förra luggen....

Ha så kul!

2009-04-25 @ 19:36:38
Postat av: Stenis

You go, Snygging!!

2009-04-26 @ 03:05:50
Postat av: moster

Snyggt!

2009-04-26 @ 10:42:00
Postat av: Cornelia

Tycker det borde komma en uppdatering här snart. Blir lika besviken varje gång jag tittar in och du inte skrivit något nytt. Kram till fina!

2009-05-02 @ 08:18:48
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: sara

hyrde den igår....OMG ge mig böckerna! filmen....HAN och hans sätt....tycker inte han var snygg men...sättet...på nått sätt satte det spår i mig:)

2009-05-03 @ 14:37:22
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0