Det var något jag skulle göra...

Två timmars unpacking imorse tog musten ur mig, speciellt då min garderob är hjulbent och trådlådorna faller igenom. Just det! AFB var det jag skulle be om hjälp med det ja. Check!

Möte med Phaddergruppen och lite härligt fika i solen, som faktiskt fortfarande värmer här i Skåne, detta dock efter en stund i solen uncovering the secret och ett glatt återseende.

Thinking happy thoughts. Flying high. No limits.



Tro. Bara den biten jag måste slipa lite extra på - other than that, I'm on top of things!

Nu är Josefine på väg på tåget också, och Monira fortsätter att sprida sunshine. Happy thoughts.
Imorgon börjar allvaret, för Nollan. För Phadder börjar leken :).

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0