Lund it is. The Secret.

Efter en sjukt trevlig biokväll igår med Monira, my Sunshine, vaknade jag upp till en smått hetsig sistapackning av mina pryttlar som spridit sig likt ogräs i huset under min korta (?!) hemmavaro. Med "Lille-Babs" i GPS:en, ny livsfilosofi under armen, väskor och en nyreparerad Trofast inklämd i bilen (varför använda ett bilcykelställjutskamojäng när man har en...?) bar det av mot Skåne för Phadderkickoff, ny termin och nytt liv...ish.
Väl landad känner jag mig... nöjd.

Life IS easy once you get the hang of it. It's really that simple.

Kommentarer
Postat av: Monira

Wieee, puss min fina! :D

2009-08-22 @ 23:03:51
URL: http://monnni.blogg.se/
Postat av: Anna

Oooh, she made it! Jag visste att min tanke till dig skulle göra susen!



Snyggt!



Lund is possibilities, dreams and love! Detta kommer bli lika bra som din header! :P

2009-08-23 @ 23:09:20
URL: http://stenvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0