Sommarlov!



Heyheyhey!
Tillbaka bland flickorna i Småland är den förskånskade moränfantasten! Och lite lappsjuk (förlåt, SAMEsjuk) är hon allaredan! Tur då att hon har en liten hobby i att påta med tomatplantor i växthuset - vem vet hur det annars hade slutat?! Efter en helvecka med tentaångest och allt vad det innebär med solen ilsket gassande utanför fönstret inleddes sommarlovet under dagarna tu på bästa tänkbara sätt, nämligen med en cykeltur till havet strax efter sista tentan och film och mys på kvällen hos min all-time Lundafavorit! Tisdagen inleddes nästan lika bra... tvätt och sen vårstädning och sen solning i parken - än en gång fick jag sällskap av min älsklingsbabe. Dagen avslutades med sommaravskedsfest med Tour de Chambre i korridoren och midnattspromenad! Receptet på livsglädje har ni right there! Det var för första gången med blandade känslor jag bröt upp från Lund...

Men nu väntar en sommar som fortsätter i samma anda som den börjat - I'm so ready!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0