Saturday in the Rapefields of Scania


Världen är Underbar ibland.

Lördagen spenderades alltså med bästa vännen, den tillgängligaste men ändock inte den enda, i the Rapefields of Scania. Att åka på ekologiska exkursioner som student i Lund, med engelska som undervisningsspråk, får ju en alltid att förundras lite extra över språkliga oegentligheter och fenomen... Tänk dig själv att se en ensam man mitt i ett Rapefield. Eller varför inte följande scenario, en första dejt och den andra hälften i fråga räcker över en bukett Rapeflowers - that's when you RUN I tell you! There's a hidden message there not to be further acquainted with!! Att plantera Rapeseeds i trädgården torde också få dina grannar att höja ett eller annat ögonbryn, så för att främja grannsämjan bör detta i möjligaste mån undvikas.

Picknick stod på agendan, den bästa vi hittills åstadkommit. Eftersom bilder säger mer än tusen ord ber jag er hålla till godo med dessa.


Vi såg en stork, jag lovar, även om det inte syns... Ge mig en ordentlig kamera någon!!


Stop and smell the flowers.





Mer får ni inte... idag iallafall.

Over and out ♥

Kommentarer
Postat av: sara

rosa blommor tillägnat mig eller? :)

2009-05-12 @ 21:37:57
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: moster

Otroligt vackert! Ni är långt före oss!

2009-05-13 @ 10:48:25
Postat av: Stenis

Var det bara jag som tycket att det blåste satan!? ;)

2009-05-14 @ 00:13:55
URL: http://stenvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0