Watch out! Heaven's sliding off of the face of the Earth!


Hemma i Jönköping igen - efter en intensiv period i Lund är det faktiskt skönt att få sätta fötterna på Småländsk mark igen. Så skönt så ni anar inte. Mitt varma, ombonade - "I live in my own little world, but it's okay they know me here"-hål. It's good to be back. Inte ens en ilsken hagelskur kunde hålla mig borta från tågstationen och destination Jönköping i förmiddags - unstoppable indeed.

Verkligheten tycks mig lite skev och tiltande nu - himlen glider av, eller lägger sig en smula på sniskan allra minst. Men så länge man glider med är väl allt i sin ordning, eller? Just go with the flow.
Att man sen tvingats åka tåg en timme med tolv skånska, hormonstinna, skogsmulle-fjortisscouter som bygger mänskliga broar and whatnot på de två sätena bakom en, det tar jag bara som ett bevis på att jag liksom lyckats vara lite för stilla och passiv i förhållande till den av mig upplevda kontinuerliga lutning som himlen anammat - it slipped too far away and I ended up in something close to hell.

Enough.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser det snarare som en gyllene medelväg: Go with the flow, men hur kul är det att alltid vända kappan efter vinden!?

2009-10-03 @ 01:36:50
URL: http://stenvalls.blogg.se/
Postat av: sara

ja! anniina och kattis...anniina och de precis efter vi varit där typ!! :) mamma råkade nämna..."visste du inte det??" Såg du kommentaren under din? va e de för cp människa??

2009-10-10 @ 15:52:43
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: Monira

Hej söta Heidi. Jag saknar dig jättemycket visst!! Hur går det för dig? Jag ska logga in på skype så snart jag inte har 1000 saker att göra.. plugget är tungt just nu.



Hoppas you're keeping up with the happy thoughts, jag kämpar på så gott jag kan. :D



Vi hörs snart lilla du! Jag kommer hem till julen... Pusss

2009-10-11 @ 15:48:13
URL: http://monnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0