Utomstående, ensamstående, enastående.


Stan är full av nyckelpigor, all over.



Efter två dagar med tre prova-på-pass i Modern dans, MTV moves & Broadway Jazz har jag kommit fram till följande:

Jag kan inte räkna till två.

Jag kan inte ta ett helt vanligt djupt andetag.

Jag kan inte röra mig i otakt till något i snabbare tempo än ledmotivet till "Beppes Godnattstund".


Imorgon väntar nästa utmaning i form av Zumba. Det ska bli sjukt kul ändå :) So You Think You Can Dance ger mig kalla kårar - jag vill också!




Älskade den här dansen något sjukt. If it kills me med Jason Mraz, goose bumps!

Plugget har dragit igång, men det känns bara bra faktiskt. Livet leker, även om det är lite för stillsamt här i min lilla cell för att rastlösheten och längtan till ett land far far away inte ska ta över. Det gäller att hålla sig sysselsatt, vilket är svårt nog när man måste sitta still och plugga sen längre fram. Men vi tar det som det kommer! :D

Enastående utstående utomstående ensamstående. Finns det egentligen någon skillnad? Om man ser till utsökt sofistikerade charkdiskar framtill och baktill tycks de mig vara en och densamma. Utstående i synnerhet.

Upptäckte just att jag har sovmorgon imorgon. Även det enastående.

Over and out people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0