Återfunnen

Herman is back ♥

Jag fann honom bredvid fruktskålen, han vet minsann var man bör placera sig för att bli återfunnen - jag visste väl att han inte skulle lämna mig! Du och jag Herman!

Nu snöar det igen i Lund. Det suger lite, för det innebär att det kommer ta fyra veckor innan de har hittat plogbilen igen.

Imorgon ska jag gå på Kärlekssittning, bara en sådan sak. Det är stort. Vad annat som är stort är att Lisa kommer, då blir det alla vi Bitches i Bullerbyn, eller ja... Det är ju inte Småland det här, så Lund får väl duga, men tillsammans är vi iallafall - och det, ska bli ROLIGT. Vare sig det vill eller inte.

Ska passa på att önska Kusin Vitamin lycka till, vad jag förstår är hon på god väg att bli mamma as we type. Lycka till.

Kort och koncist, så olikt mig.

Over and out. 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hade ni en bra helg? Det kan väl inte bli så mkt annat än bra när ni tre träffas?! :P Kram <3

2010-02-23 @ 07:18:56
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0