True at first light


True at first light.

Den här dagen förra året vaknade jag upp till mitt livs andra jordbävning, knappt återhämtad efter min andra magsjuka. Two seconds that each individually will make your life a little bit more exciting. I Guayaquil, Ecuadors största gangsterstad. Worlds apart really.

Det enda som väckte mig idag var en enastående tystnad i mitt huvud - där det vanligtvis pågår ett oupphörligt grubbel. Sömnpiller är tydligen 'the shit', även om det låter som något negativt. Känns helt skumt att vakna en morgon utan att ha pratat med sig själv hela natten, kände inte alls igen mig. 

Efter en kväll med utomhusbio och cykeltur hem med en fullmåne i en spegelblank sjö - I'm in awe. 

Craving adrenalin, adventure... and other. Anything and everything!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0