ONSDAGSRUSEEEEEEET!



Den här dagen hade kunnat sluta precis lika seg, dryg och omotiverande som den började - hela dagen har jag försökt rädda upp tröttheten, ledan och den sociala understimulansen med idel kaffepauser, helt utan resultat. Att vakna helt vilse (tack vare sömnpillret som skulle hindra att jag vaknade mitt i natten som jag tagit för vana att göra nuförtiden, en hel natt hade varit trevligt som omväxling) i tron att det är helg och jag ska få sova ut är inte min favoritstart på dagen...

MEN räddningen kom i form av en timmes sjuhelsikes Shakira-wannabe-shakeande. WAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Inte ens det faktum att jag inte hann riktigt ända hem innan regnet kom kan ta ifrån mig den kicken. Inte heller att det är pissmörkt och segt att stiga upp varenda jäkla morgon och att jag inte varit hemma innan åtta en enda kväll den här veckan och att äppelträden då är så fullständigt mörkerbelagda att jag inte kan urskilja de bästa exemplaren utan ficklampa. Tack livskick, jag behövde det.

Let me see your body go like a mara-ca-ca-ca-ca!

Nu är planen sängläge lagom till premiären av Grey's. Tycker att både jag, min rumpa och mina höfter har förtjänat det. (Ja, de är egna personer numera, for various reasons.)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0