Reflektion kolon

 
 
Nu är jag officiellt trött. Otroligt trött och på det lite besviken. Tentavecka på ingång och nu är jag dränerad på energi, åtminstone mentalt. Träning är en ventil, men just nu säger mina muskler att man inte kan använda den hur ofta och länge som helst heller. Men träningsvärk är bra, det är utveckling, och det är positivt.
Borde plugga, borde planera min tid, borde det ena och det andra, Men nu är jag trött på det här. Trött på allt. Vill inte prata, inte tänka och framförallt inte känna efter, bara sova och kanske träna däremellan.
 
Väck mig lagom till jullov och solsemester?
 
Himla piggelin tjej ikväll ja... Det ljusnar nog i takt med morgonen tänker jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0