Work in progress

Eftersom min telefon bestämde sig för att döden dö förra måndagen (låt mig få den tillbaka nu då!) 
blir det en gammal bild - recycling!

Tell them all that I'm a work in progress

Pour it out and I will stay out of the way
Feel it out, for what it's worth I'm harmless
Cut me down and I will leave with what I take
 
Ny lägenhet. Plugg. Träning och åter träning. 

Det känns som att det är mycket på gång, fast jag ändå står och går på samma ställen varje dag. Gymmet, skolan, lägenheten - och däremellan anstränger jag mig ganska hårt jämfört med tidigare för att ha ett socialt liv och verkligen försöka ge vänner den tid av min vardag som jag vill att de ska ha - det är en ganska stor del det...

Dagen idag avslutades med en nyupptäckt löpargrupp och fartlek/plana intervaller i ca 1 mil. Första gången på den typen av träning, men löpning i grupp är ju SÅ mycket roligare än ensam! Inte helt missnöjd med min prestation heller, även om middagen satt långt uppe i halsen många gånger... Det kan bli tradition av den tisdagsaktiviteten helt klart! Grymt skönt gäng!

I övrigt rullar livet på, i inte så sakta mak, delvis självvalt för att fokusera på vad som är viktigt och ger energi och inte vad som lättast drar fokus och tar mer energi än det ger. Typ småkakor... Framtiden har gett mig i uppgift att ta tag i mitt livs småkakor - bryta dem i småbitar och säga hejdå. Ungefär. Lagom luddigt budskap. Man behöver inte tolka det bokstavligt, men med det sagt vill jag påpeka att den här och förra veckans "äta-socker-varje-dag"-regim ICKE KOMMER ATT FORTGÅ framöver. Och därmed basta.
 
You know you can't give me what I need
And even though you mean so much to me
I can't wait through everything
Is this really happening?
I swear I'll never be happy again
And don't you dare say we can just be friends
I'm not some boy that you can sway
We knew it'd happen eventually
 
Jag bryter nu. 

Jag tror det räcker så för ikväll.

Over and out.

// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0