Perspiration blir inspiration!



Nu så. Om man fått frågan på tre olika gym, och de två första inte passat i tiden men man ändå varit sugen - då är man skyldig sig själv att testa när man blir headhuntad en tredje gång. So here goes :) Testar att bli instruktör och är så galet taggad men nervös. Tror det kallas personlig utveckling ;) Så nu avrundar jag träningskvällen med att lära mig pass och fundera ut vilka jag kan tvinga att komma på min audition. Datum är såklart väldigt oklart ännu.

I övrigt väntar feel goodevent i Malmö imorgonkväll, galet pepp tjej!

God kväll och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Suz

Ska bli så kul att få dig som kollega! Kram!

2013-02-11 @ 21:56:09
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0