Go hard or GO HOME

 
Första dagen tillbaka i föreläsningssalen (ja, om en stund alltså) börjar BRA. Lyckades koppla telefonen till datorn för första gången på ett halvår, och i lördags fick jag hjälp att fixa de andra egenheterna den haft för sig sedan den var inne på reparation, all cred till tjejen på Tele2! Det enda minuset var väl att alla redigerade bilder försvann (mitt fel eftersom jag inte fattat hur man manuellt sparar dem på dropbox, men nu har jag lärt mig även det den hårda vägen). 
 
Tillbaka i Lund och i det närmaste helt kurerad från min förkylning innebär även ett kärt återseende efter jullovet - GYMMET. Igår blev det strax över 2h träning och just nu upplever jag de underbara sviterna av det ;) Utmaningen att resa sig upp och sätta sig ner är påtaglig, älskar't! Att det dessutom är rena glädjepass gör det hela så mycket bättre, även om den förestående diskningen efter träningen blev så mycket tråkigare i jämförelse...
 
Sore - the most satisfying pain.
 

Kommentarer
Postat av: Johan Lahtinen

TVÅ TIMMAR på gymet? Där är en timme extra tid, anser jag...

2013-02-02 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0