1 UP

Super Mario var aldrig mitt spel, så mycket kan vi nog alla vara överens om, men det var innan jag lyckades få ett extraliv.

Tenta igår, och jag trodde aldrig dagen skulle komma då den här vedervärdiga läsperioden skulle vara över, men igår var det dags. Det var en underbar dag - snö, kallt för att vara Skåne och efter-tenta-lycko-rus! Delvis därför räckte energin ända fram till klockan två på natten. Dock räckte varken motivation eller energi till att skriva en tenta imorse i en kurs jag redan klarat, bara för att kanske höja betyget, kändes dock inte så troligt med tanke på att jag inte pluggat alls till den, då kändes lycko-energin bättre spenderad på packning och städning :)
Nu har här alltså packats halva natten och städats hela förmiddagen, så snart beger sig flickan från Småland ner mot stationen med halva bohaget för att återvända till skogen♥
Oh I'm so ready.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: systeryster och lillstrumpa

yey!! gilla*



Ses på fredag då...imån that is....shopping..

2009-12-17 @ 14:02:48
Postat av: Cornelia

longing to see you. <3

2009-12-17 @ 19:39:26
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Emblizzz

du bara lämnar mig här ensam... över jul också...

2009-12-17 @ 20:09:28
Postat av: Cornelia

honey! kul att du gillar designen. :) hihi, jag pillar gärna lite med en till dig om du skulle vilja det. bara du säger vad du vill ha för färger och sådär. :)

mailar lösen till underbloggen lite senare. påminn mig om du inte har fått innan kvällen. puss

2009-12-19 @ 13:09:10
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0