Sommartidsmåndag.


Jag förlåter delvis Skåne för den dryga hösten...


Tämä on Ukki sinulle, täälä on näistä niin monta että ole hyvä vain :)



Plugg-lusten och framförallt disciplinen sinar direkt proportionellt mot solens framfart och sommartidens återkomst... Men det är ju snart lov, jag tar igen det, inbillar jag mig åtminstone. Fyra dagar till sen sätter jag mig på X2000 till Nässjö och Jönköping! Ska bli otroligt skönt. Igår inleddes grillsäsongen på balkongen, hur skönt som helst, även om man inte tålde så hemskt länge utan jacka innan vinterjackan åkte på. Att man sedan vaknade till iskyla och tjockdimma som höll i sig till tvåtiden på eftermiddagen... ja, det är väl smällar man får ta.

Liten kort update bara.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mamma

Med risk för att bli lynchad. JAG HATAR HV-MATCHERNA!!Tål inte ljudet helt enkelt. Kan du inte komma hem NU så jag får nån att umgås med! Ska bli så kul att ha en glad tjej att komma hem till om dagarna. Inget ont om Sara men hon bor ju inte här.

2009-04-01 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0