Standing in the light of your halo.

Ja, jag är galet glad. Och jag struntar i att jag kanske förlitar mig på a fools hope, hoppet är ju det sista som lämnar människan trots allt! En dag kommer det att lösa sig och bli precis som jag vill. Punkt slut. Jag har en happy thought som får mig att flyga :)

Just i detta nu är både mor och bror på väg hit, om jag tolkat de kryptiska meddelandena rätt. Det kommer bli roligt. Imorgon är det Nollelördag i Lundagård som jag tänkte locka min bror med lite - får väl se om han blir teknolog eller om han hittar något vettigare att slänga bort fem år på :) Men det kommer, för mig åtminstone, att vara värt det i det långa loppet! Jag ska till Afrika och göra nytta - på ett eller annat sätt! Banne mig! Hursomhelst blir det nog ner till den turkosa massan imorgon på förmiddagen och kika lite, sen får vi se vart det bär av! :)

Over & out


Kommentarer
Postat av: Linn

Go Heidi! Du blir ju mer och mer positiv för var dag som går. Jag måste säga att jag blir stolt över dig :) Btw, Afrika? Låter inte det lite varmt och friskis&svettis-löst?

2009-09-12 @ 00:00:42
URL: http://justher.blogg.se/
Postat av: Daniel

kul att läsa att linalgen inte tar musten ur dig ;) glöm inte den gula massan bredvid den turkosa om du tar dig ner :)

2009-09-12 @ 01:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0