Flying high

Tillbaka i Skåne! Det känns skönt, förutom att kloaklukten som sipprat ut och fyllt mitt rum ur min dusch inte riktigt kunde klassas som välkomnande. Att den sedan tog sådär två dagar på sig att försvinna trots envetet spolande i duschen gjorde inte saken bättre. Vad som dock gjorde saker bättre var alla kära återseenden :) Och att karnevalspeppandet dragit igång på allvar och våren är på ingång - allt höjer mig :) Här ska säljas KarnevÖL!

 

Ecuadorsflyget är bokat och klart - tio timmars väntan i Amsterdam på ditvägen och tio timmar i Lima på hemväg - det blir ett äventyr helt för sig! Lima - det finns inga gränser för vad tokigheter vi kan hitta på där, förutsatt att det inte är som i "The terminal" där man inte får lämna flygplatsen. Fast vad jag minns av den filmen så hade Tom Hanks ganska kul ändå. Dessutom i avsevärt längre än tio timmar. Det kommer bli toppen!

 

Ja, what else... Trofast har svikit mig, han ger upp, sjunger på sista versen och kastar in handduken. Trofastliksom. Det var ju du och jag ♥. Snyft.

 

Påsken spenderades med att i huvudsak promenera och träffa alla fina smålänningar som jag saknat. Vi kunde också konstatera att Calle Schulman (vet inte hur han stavar, och i ärlighetens namn kunde jag inte bry mig mindre) ska hålla sig långt borta från ett DJ-bås. Det var det sämsta på väldigt länge. Inte ett enda ägg lyckades jag få till heller. Intresseflaggan hissad.

 

För övrigt har jag lite kuriosa att tillägga. Over and out är inte ett okej avslut. Det heter Roger Over. Att säga over and out är lite som att säga "eller vad säger du? *klick*". Lite, ska vi säga, bitchigt. Men isåfall är det ganska passande, så jag håller mig till det. Så, välkommen med din åsikt, men jag lyssnar inte är väl ungefär kontentan. Tack Hannes för upplysningen :)

 

Over and out


Kommentarer
Postat av: Anna

Gaaah! Nu börjar vi verkligen närma oss väntetiden i Lima - men fatta vad vi ska hinna med innan dess! :) Frågan är bara var vi får tag på en fotogenlampa till myggnäten!??

2010-04-23 @ 15:20:50
URL: http://stenvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0