River rafting!

Sa fruktansvärt jäkla tufft!
Act like a man, scream like a girl.

Under den parollen levde jag de dryga 1,5h i en gummibat med en paddel i floden Pastasa full med sten. Mamma kommer döda mig om jag dör här. Men herregud sa kul det var!
Gjorde ett nytt försök med min kamera och bilderna nu, men den här datorn fran före tidernas begynnelse förstar inte alls vad den ska göra med den. Livet i Baños är annars KANON. Igar träffade vi massa sköna och trevliga människor att bekanta oss med - de första pa länge! Manga amerikaner, OCH en trevlig finländare. Bara en san sak. Det är stort people! Sa vi fick oss varsin Ray's chocolate smoothie (it doesn't cure anything but boy is it good!) och en skum spansk filmvisning pa ett mysigt café - tiptop! Imorgon väntar canyoning och för min del lunchmaking... wowsie. Folk här vet ännu inte att jag verkligen inte kan laga mat, men det ska de snart bli varse tror jag. Fast jag har ju fatt assistans sa jag kan ju välja att bara lyda order och se hur det funkar for a change... hmm.

Tisdagen är dagen da vi troligtvis ska prova pa swingjump. Vi har passerat bron med stort B nagra ganger för manga nu... Jag är sa sjukt rädd redan nu. Jag vill inte bli knuffad, men jag vet hur svart det kommer vara att hoppa. Gooosh. Mandag eller onsdag star paragliding pa schemat - pappa, jag vet att du är avundsjuk ;)

Datorerna här är inte de nyaste sa vi ger upp nu, men once again, för bilder hänvisar jag till Anna tillsvidare...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0