Dag ett på Lth



Lite nervöst var det, men med min mundiarré så gick det faktiskt väldigt bra, jag lyckas ju alltid prata för mycket vid fel tillfällen såväl som halvrätta tillfällen...på gott och ont. Snart bär det iväg hem till en av huvudphaddrarna för flaggmålning, ramskomponering och sånguppfinning till vår phaddergrupp. Det ska bli kul faktiskt - imorgonbitti väntar första repetitioslektionen av gymnasiematten, det känns lite värre, men det ger sig nog med tiden, ska bli skönt att få känna på studierna lite också så man vet vad det är som förväntas av en lite mer... Har fått en liten rundvandring idag, kommer inte ihåg något av den och mitt lokalsinne är som det alltid har varit - katastrofalt, men vi fick löfte om mer av den varan så det kanske löser sig... Idag har vi i princip hela tiden varit indelade i våra phaddergrupper så jag har inte alls koll på vad det är för folk i de andra grupperna, men min grupp är iallfall helskön so far... Många skåningar är det - men vi är tre smålänningar totalt tror jag - så helt underrepresenterade är vi inte!!
Men nu är det väl snart dags att dra sig mot Konsum och uppsamlingen av förvirrade Eko-Nollor, och dra mot Smålands Nation :)...
Uppdaterar kontinuerligt vid tillfälle framöver så att säga.

Over and out

Kommentarer
Postat av: moster

..nästan så jag avundas dig :), har liksom alltid gillat att studera, kanske inte tenter (fast det iofs oxå kan vara intressant att se vad som fastnat) , men att få röra mig i studiemiljöer..Njuut av allt nytt! Kram!

2008-08-25 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0