Lugnet före stormen


Man skulle kunna se denna snäcka som matte, och då har jag ungefär tagit till mig halva den biten som fattas, och den andra halvan har jag slarvat bort - biten som är kvar är vad jag har kvar att mata i mig på en vecka. Ingen panik.


Jag trodde det här skulle bli lättare. Efter en eftermiddag med extenta i skolan inser jag mitt fatala misstag i att vara så lugn och sansad. Nu är det dags för tentaisolering och 100% FOKUS. Synd bara att saker som stjäl mitt fokus mer än något annat dyker upp just precis nu... Sämsta möjliga timing.

Ikväll blir det förhoppningsvis julmarknad, annars har jag kastat bort värdefulla timmar på att vänta på det, Grey's visas ju om två timmar och det missar jag INTE en vecka till bara för att någon klantskalle på kanal 5 fixar tillfälligt avbrott i bara just vår korridors tv.

Jag har egentligen ingen uppdatering, jag undviker bara matten och väntar på besked från min julmarknadsdate Anna... Längtar till den 19:e december cirka 13.05, då är mardrömmen avklarad, men förmodligen inte klarad.

Hursomhaver - Glad Nobeldag på er!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sara

hm hon svarar inte i telefonen juh....ring mig eller messa angående nickis julklapp!

plus att 213kr vill jag ha för mor och fars så e de kirrat:)

2008-12-17 @ 22:01:26
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0