Jungfruresan avklarad



Japp, bara två veckor efter uppkörningen satte jag mig i bilen och körde igen...haha - det måste vara någon form av rekord. Men det gick bra, utan större missöden.
Midsommar spenderades med mina små vänner ute på landet, hur mysigt som helst med fruktsallad och glass och allt vad det var. Mikey tog oss med på en tur till Gränna, och på något underligt sätt (för ingenting händer någonsin på ett normalt sätt för oss som det brukar göra för andra) blev en liten skogspromenad en, ja vad ska vi kalla det? En helt hysterisk men otroligt rolig klättring i en brant sluttning för att nå vattnet, väl en halvtimme och ett par meter från målet senare insåg två tredjedelar av trion att, nääe, det är nog inte värt det. Bara Lisa var nere och doppade fötterna till slut :). Lite som det brukar vara.

Så nu är det bara ungefär två månader tills jag flyttar till Lund då...om jag inte får ett hysteriskt anfall och bara struntar i alltihop - det skulle ju inte vara så olikt mig. Men händer inte det så får jag väl ingen lägenhet istället, om jag verkligen bestämt mig för att jag vill... Men den smällen är kanske hårdare, för i korridor vill jag verkligen verkligen inte bo i nuläget, men det kanske ändrar sig det också. Kanske, men inte troligt.


Bara denna veckan kvar av min långa ledighet - på måndag börjas det igen, det ska bli så otroligt tråkigt, men roligare när lönen kommer.

Det var allt.

Kommentarer
Postat av: moster

Nu först hittade jag dig, jag kommer helt säkert att läsa dina skriverier, tycker om dina tankar..om man kan säga så :)

2008-06-26 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0