Here we go again



"Nature, it's a big science magazine which was the first to publish for example the atom bomb."
Enligt min föreläsare idag - hur publicerar man en atombomb?
The name Hiroshima comes to mind...

Ibland blir det liksom inte rätt fast hur man än försöker. Här är kallt, matematiskt och ganska tråkigt idag... Heidi längtar till helgen med Sagan om Ringen-maraton och lite korridorsfest på lördagkväll. I övrigt har veckan faktiskt inte varit så fasansfull.


Lommahelgen med familjen.


Sjukt härlig bild från Lomma...

Munksjöbron - promenad med mina favoriter... Shit vad efterlängtat det var!



Jag har egentligen inte så mycket att skriva om så det blev mest bilder som jag glömt att föra över i evigheters evighet ungefär - men en bild säger ju mer än tusen ord, eller?

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0