A walk in the Park.


Såhär lämnade jag Jönköping... Monira&jag på väg till Public Enemies.


Såhär mötte jag Lund på St Hans backar, en gammal soptipp, tjoho! :) Nästan lika vackert, bara nästan.

Efter snart en veckas nollning, med LTH:s kanske trevligaste nollor, är stämningen på topp! Igår var det stadsrundvandring, som Eko givetvis vann över Kemi, fast deras sång är förbannat bra... Mycket turkost och mycket icke-skön gapsång blev det, men min röst är nog immun mot heshet efter den senaste veckans sexiga whiskystämma. Falskt och underbart vrålades det.

Dagens Eko in action.

Sen väntades utedisco, efter den långsammaste kön i historien, den svettigaste upplevelsen på länge. Tryck in en bunt LTH-studenter i ett litet trångt typ partytält och krydda med hög musik and you've got the picture. Det dansades även nolledans med Phøset, sjukt svettigt och kul! Duscha innan läggdags halv tre på natten var ju också en ny erfarenhet.

Phøset.

Idag är mellandag inför morgondagens Phaddermiddag! Och här är grymt varmt, eventuellt den varmaste dagen jag upplevt i Sverige denna sommar... Galet.

Tror jag börjar få ögoninflammation för övrigt. Antingen det eller så konverterar jag till albino, finns dock vissa andra yttre tecken som motsäger detta. Rabies är ett annat alternativ, men det har jag hittat på själv.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0