Ensamt igen.


En veckas riktig finsk vinter fick jag iallafall.

Tillbaka i Skåne igen. Inte överlycklig, men jag lyckades packa upp på rekordtid för att inte gräva ner mig iallafall, alltid något. Sängen lockar, den skit jag har i kroppen som framkallar darrningarna, kramperna och yrseln skrämmer mig lite... Jag hatar att ta hand om mig själv, för det kan jag inte. Jag skiter i det, det är försumbart. Jag gör mig själv olycklig :p. "Underskatta aldrig människans dumhet." Det är lite så jag jobbar. Jag hoppas på en ljus vår som kommer snarast, annars orkar jag inte länge i det här, ursäkta uttrycket men, pisshålet. För tillfället och de kommande veckorna är det musiken som håller mig vid gott mod, att säga vid liv känns lite väl hårddraget, men ibland är det så också.


Jag är hopplös på vridna vinklar...

Lite bilder från jullovet...


Finsk knallkall, nattsvart & stjärnklar vinter.

Behöver jag säga att jag längtar hem?;)

Over & Out

min tiger♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev tyst o tomt här hemma. Läste ditt underbara senaste inlägg.Skrev faktiskt en kommentar där med.

Vi hörs!

2009-01-18 @ 23:30:09
Postat av: Sara

dela med dig av lite bilder:)behöver titta och drömma jag med...

2009-01-19 @ 11:32:12
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0