Pull the banana and push the door.

Don't question, just follow the instructions.

Jag är trött, så ofantligt trött. Men höstmys och isolering känns ändå lockande. Bara vara för mig själv i höstrusk känns välkomnande. Även om det vankas dugga på halva kursen imorgon och jag har svårt att tänka en enda kontinuerlig tanke just nu. Jag har inte kapacitet nog att bry mig. Det är lugnt. Fast inte.

I could take a view like that right now... Tranquil.

Fluid mechanics är ingen favorit just nu, men om fyra veckor får jag ju en ny chans att klara det här. Usch och fy. Dålig disciplin rakt igenom, och likgiltighet inför det. Lite i dvala - men I don't mind. Drifting off to a far away land and staying there is very much appealing.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0