Good times


Skyller inte ifrån mig 
Men du märkte ingenting 
Du behövde någon större 
Och jag behövde något att längta till 
För jag försvinner ibland 
Och alla frågar vad jag tänker på 
Men jag kan inte berätta 
För man får inte tänka så

Men du är nog den 
Som jag borde vara hos 
Men du är nog den 
Som jag borde vara hos



Veckans kick-off blev mer av en kick-ass på många sätt! 9h vandring första dagen, med varierande erfarenhet i gruppen. Vissa hade aldrig vandrat längre än 3-4km sammanhängande någonsin, så de där 25-28km (det råder lite delade meningar om hur långt det egentligen var, den manliga majoriteten av gruppen vill hävda att det var minst 35km) kom som något av en chock! ;) Dagen därpå var det minsann ingen vila och ingen ro. Upp i ottan för att ta sig an nästa etapp på 15-16km. Jag måste erkänna att motivationen tröt lite efter en ganska sömnlös natt i sommarhettan, men det gick det också! Därefter vankades islandshästridning, ingen var sen att uppskatta det faktum att NÅGON ANNAN skulle få gå, med dubbelt så många ben dessutom. I helt fantastiskt sensommarväder galopperade vi runt så grus och stenar flög =) Även om senaste minnet av ridning för mig var galenskapshästarna i Otavalo och i synnerhet hästen jag av, för de som var närvarande, uppenbara anledningar gav namnet 'Loco' hade jag och Björk riktigt kul!
När jag äntligen kom hem till lilla villan igen var jag duktigt trött vill jag lova, men policyn skulle göras klar så det var bara att jobba på. Halv elva en fredagkväll efter två fysiskt och mentalt uttröttande dagar är man inte så kaxig längre! Men nu är den färdig! Galet. Jag fattar fortfarande inte att jag åstadkommit någonting, väntar på att någon ska avslöja bluffen. Men det finns tydligen ett namn på den sjukdomen också, och jag är såvitt jag förstått inte ensam. Bara ännu en bokstavskombination att lägga i högen antar jag ;)

Som belöning fick jag istället för en Stockholmshelg en alldeles ensam helg hemma i villan. Två femtedelar av familjen i London, en femtedel i Stockholm och en femtedel upplever sin sista militära helg på andra sidan Östersjön. Snart kommer lillsoldaten hem igen!

What else, what else... Om en och en halv vecka vankas en Berlinresa. Det gäller att liva upp sitt liv lite om man ska hålla ihop. OCH;

Årets högtid coming up people! Dags att sätta degen på jäsning, fixa fingervarma fingrar, bunkra upp kanelen och get down to business! KANELBULLENS DAG ÄR SNART HÄR! (4e oktober för den hedning som inte vet.)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: moster

Vad var du på för nånting? Vandring som hörde till jobbet.. eller studierna?

2011-10-02 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0