Välkommen tillbaka...


Så. Det har varit ett ganska långt blogguppehåll minst sagt. Efter de sista månadernas jobb kryddade med äventyrshorisont börjar jag nu känna mig redo. Äventyr väntar så någon slags informationskanal måste jag väl hålla öppen kanske ;) Om jag är dålig på att uppdatera här kommer jag med största sannolikhet uppleva samma saker som Victor och Jennifer på http://think-it-feel-it-explore-it.blogspot.se/ så kika gärna in där också. 

Nu är det bara timmar kvar till avresa och packningen ligger fortfarande utspridd överallt, men det positiva är att jag är trött på att vara nervös, så det har jag lagt av med för stunden. Nu vill jag bara ha flygresan avklarad så är jag färdig för semester sen =)

// H

Kommentarer
Postat av: mamma-Maria

Och resan gick ju strålande efter vad jag hört så nu är det bara att ta in och njuta. Ta det försiktigt på vägarna! Puss!

2012-06-05 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0